مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-10دانش

نشست بررسی چالش های فرهنگی دانشجویان


معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست بررسی چالش های فرهنگی دانشجویان را همزمان با ایام بزرگداشت روز دانشجو برگزار کرد.

- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست "بررسی چالش های فرهنگی دانشجویان" را همزمان با ایام بزرگداشت روز دانشجو برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا بهرامی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست که با حضور مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی برگزار شد، با اشاره به مطالبه گری و آزادی خواهی به عنوان فلسفه روز دانشجو، اظهار کرد: توجه به مسایل و چالش های جامعه و تلاش برای ارایه راهکار و مرتفع کردن این چالش ها از وظایف یک دانشجوی آگاه و فرهنگی است.

بهرامی با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان گرایی و امیدآفرینی، عنوان کرد: متاسفانه امروز در جامعه یاس و ناامیدی تزریق می شود و در این شرایط تنها راه نجات، امیدآفرینی برای رهایی از چالش هاست.

وی با اشاره به موضوعات اجتماعی و اقتصادی روز جامعه، بیان کرد: در این شرایط باید بر نکات مثبت و نقاط قوت تاکید کنیم ، با امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در سطح جامعه راهکارها و پیشنهادات اثربخش ارایه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی چالش های فرهنگی دانشجویان

نشست بررسی چالش های فرهنگی دانشجویان