مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-10پزشكي

انعقاد تفاهم نامه صادرات ایمپلنت یک شرکت ایرانی به روسیه


رییس اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از انعقاد تفاهم نامه صادرات ایمپلنت های ساخت ایران توسط شرکت پویندگان پزشکی پردیس (3P) به روسیه و بازار اوراسیا خبر داد.

- رییس اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از انعقاد تفاهم نامه صادرات ایمپلنت های ساخت ایران توسط شرکت پویندگان پزشکی پردیس (3P) به روسیه و بازار اوراسیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مهندس سید آصف مهدوی با اعلام این خبر افزود: تفاهم نامه صادرات ایمپلنت های ساخت ایران شرکت پویندگان پزشکی پردیس (3P) با بزرگترین مجموعه ارتوپدی روسیه سی تو(cito)، در مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری ایران با حضور رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت و مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و نهادهای غیردولتی روسیه در روز دوشنبه 18 آذرماه، منعقد شد.

وی افزود: قرارداد همکاری بین شرکت پویندگان پزشکی پردیس (3P) و شرکت Cito روسیه در زمینه مفاد ذیر امضا شده است؛ انتقال تکنولوژی تولید ایمپلنت تروما از ایران به روسیه و فروش در منطقه اوراسیا، انتقال تکنولوژی تولید ایمپلنت های هوشمند از روسیه به ایران و فروش محصولات در خاورمیانه و ایجاد واحد مشترک تحقیق و توسعه بین شتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه صادرات ایمپلنت یک شرکت ایرانی به روسیه

انعقاد تفاهم نامه صادرات ایمپلنت یک شرکت ایرانی به روسیه