مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-10سياسي

مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کمک به کمال معنوی و انسانی افراد است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه کمک به عتبات عالیات کمک به اهل بیت نیست؛ بلکه کمک به خودمان است، گفت: خیال نکنیم با این اقدام خود به اهل بیت کمک کرده و خدای ناکرده بر سر آن ها منت بگذاریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، با اشاره به جایگاه و اهمیت فعالیت در این زمینه، اظهار کرد: ما هرچه داریم از اهل بیت است؛ ازاین رو باید همه همت های خود را به کار بگیریم تا حرمت اهل بیت به صورت بر فراز و برجسته در جامعه دینی مطرح شود.

  وی افزود: خداوند در آیه 22 سوره حج می فرماید: وَ مَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَی الْقُلُوب و تأکید می کند هرکس شعائر الهی را بزرگ دارد، این کار نشانه تقوای دل هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه حرم های اهل بیت درواقع علم های اسلام هستند، خاطرنشان کرد: این علم ها هرچه برافراشته تر باشند امت اسلامی عزیزتر است؛ به همین دلیل باید این علم ها همیشه به اهتزاز درآمده و دیده شوند.

وی تصریح کرد: یکی از جاهایی که حضور و نقش اهل بیت در گسترش معنویت و اخلاق و انسانیت در جامعه محسوس است حرم ها و عتبات عالیات است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کمک به کمال معنوی و انسانی افراد است

مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کمک به کمال معنوی و انسانی افراد است