مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-10اجتماعي

3000 معلول در آزمون استخدامی ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نفریه درخصوص حضور افراد دارای معلولیت در هفتمین آزمون استخدامی، گفت: با تلاش های انجام شده و با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی دستگاه هایی که از طریق آزمون فراگیر اقـدام به جذب نیرو می کنند ملزم .

- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور درخصوص حضور افراد دارای معلولیت در هفتمین آزمون استخدامی، گفت: در این آزمون 3 هزار و 46 فرد دارای معلولیت ثبت نام کردند و بیشترین شـغل مورد تقاضا آموزگاری ابتدایی می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نفریه درخصوص حضور افراد دارای معلولیت در هفتمین آزمون استخدامی، گفت: با تلاش های انجام شده و با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی دستگاه هایی که از طریق آزمون فراگیر اقـدام به جذب نیرو می کنند ملزم به رعایت سـهمیه 3 درصد افراد دارای معلولیت مطـابق با ماده 15 قانون حمایت از حقوق معلولان می باشند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در هفتمین آزمون فراگیر اسـتخدامی کشور که در پایان آبان ماه برگزار شد، 3 هزار و 46 فرد دارای معلولیت ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یکهزار و 655 نفر دارای معلولیت جسـمی ـ.

حرکتی (54 درصد)، 966 نفر دارای معلولیت بینایی (33 درصد) و425 نفر دارای معلولیت شنوایی (13 درصد) بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 معلول در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

3000 معلول در آزمون استخدامی ثبت نام کردند