مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-10سياسي

نگاه ایمن سازی در شهرستان ها باید مورد توجه باشد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه نگاه ایمن سازی در شهرستان ها باید مورد توجه باشد،گفت: در جلسه آینده گزارشی از پدافند غیر عامل در شهرستان ها ارائه شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شورای پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان،گفت: توجه به حوزه پدافند غیر عامل توجه به ایمن سازی فضای محیطی برای مردم است.

وی اظهار کرد: توجه به پدافند غیر عامل در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه وقتی از شهر صحبت می شود، شامل اجزایی متشکل از کالبدها و بخش ها است، گفت: نمی توان اطلاعات شهرها را در فضای اینترنتی به دست آورد.

مرادی نافچی با بیان اینکه فضای بازار زنجان به عنوان یکی از مراکز اصلی و حیاتی شهر دارای 92 خروجی است، گفت: بازار زنجان جزو چهار بازار بزرگ شهری کشور است و آسیب به بازار موجب وارد شدن خسارت به میراث فرهنگی و مرکز اصلی اقتصادی شهر می شود.

وی افزود: باید برنامه ها در طرح جامع دیده شود و هر کار گروه بخش های مرتبط با خود را انجام دهد تا زوایای پنهان پدافند غیر عامل در این طرح در نظر گرفته شود و همچنین بازدید میدانی توسط کارشناسان انجام شده و تهدیدها و آسیب ها در طرح جامع ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ایمن سازی در شهرستان ها باید مورد توجه باشد

نگاه ایمن سازی در شهرستان ها باید مورد توجه باشد