مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-10دانش

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور ظرفیت انجام 50 هزار آزمون را دارد


رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه این شبکه 12 هزار و 500 دستگاه برای انجام 50 هزار نوع آزمون را دارد، - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گفت: این شبکه با 12 هزار و 500 دستگاه ظرفیت انجام 50 هزار نوع آزمون را دارد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه این شبکه 12 هزار و 500 دستگاه برای انجام 50 هزار نوع آزمون را دارد، گفت: تجهیزات زیادی در کشور توسط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های خصوصی خریداری می شود، اما به دلایل مختلفی همچون ضعف در ارتباط با مشتری، کمبود نیروی انسانی وعدم وجود بازار، از ظرفیت آن ها به طور کامل استفاده نمی شود.

اسدی فرد با بیان اینکه از سال 93 این مرکز فعالیت رسمی خود را با نام شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی آغاز کرده است، افزود: این شبکه با هدف تجمیع خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی در کشور و اشتراک گذاری آن ها تاسیس شد.

اکنون با 12 هزار و 500 دستگاه می توانند حدود 50 هزار نوع آزمون را انجام دهند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور تصریح کرد: 12 هزار دستگاه از 550 مرکز مختلف دولتی و بخش خصوصی در شبکه جمع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور ظرفیت انجام 50 هزار آزمون را دارد

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور ظرفیت انجام 50 هزار آزمون را دارد