مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-10فرهنگي

دانشگاه علمی- کاربردی اسدآباد بنای یادبود سیدجمال را ترک کرد


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: اواخر هفته گذشته دانشگاه علمی- کاربردی اسدآباد منحل شد و سرانجام پس از هشت سال اقامت بنای یادبود سیدجمال را ترک کرد.

- رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اختصاص بخش اعظم بنای یادبود سیدجمال الدین به دانشگاه علمی کاربردی شهرستان لطمات بسیاری به این ساختمان و عمارت با سبک قاجاری و رواق های زیبای آن زده و مجموعه تقریباً از زیبایی قبل خارج شده که برای مرمت و احیای دوباره آن به اعتباری افزون بر 400 میلیون نیاز خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخاب این بنا در سال 90 برای فعالیت دانشگاه علمی- کاربردی با تصمیم مسئولان وقت آن زمان اساساً اشتباه بود چرا که هر جایی را می توان به عنوان دانشگاه انتخاب و دانشگاه را در آن راه اندازی و تأسیس کرد، افزود: در حال حاضر در نخستیم گام برای احیای دوباره بنای یادبود سیدجمال الدین متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد در راستای ساماندهی انجمن ها، انجمن موسیقی شهرستان در این بنا مستقر شده و به زودی انجمن ادبی نیز در این محل برای ادامه فعالیت های خود مستقر می شود.

قاسمی همچنین از راه اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ و ارشاد، گالری و فرهنگسرا در بنای یادبود سیدجمال در گام های بعدی برای هنرمندان اسدآبادی خبر داد و تصریح کرد: این گام ها در راستای احیای بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی- کاربردی اسدآباد بنای یادبود سیدجمال را ترک کرد

دانشگاه علمی- کاربردی اسدآباد بنای یادبود سیدجمال را ترک کرد