مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-10سياسي

پاکستان در رزمایش امنیت دریایی حضور یابد/ تلاش می کنیم کشورهای منطقه را تقویت کنیم


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ریاست نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آیونز، گفت: منتظریم پاکستان نیز در رزمایش امنیت دریایی حضور یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش که به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی پاکستان به این کشور سفر کرده است، در دیدار با فرمانده نیروی دریایی پاکستان، ضمن تقدیر از موضوعات مطرح شده پیرامون تعامل دو نیروی دریایی ایران و پاکستان اظهار داشت: چنانچه ستادهای دو طرف به توافق برسند، همکاری بیشتری خواهیم داشت و ما از هم اکنون آماده اعزام ناو به بنادر پاکستان هستیم و معتقدیم این اراده برای تعامل دو طرف نیز وجود دارد.

وی با اشاره به ریاست نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آیونز، گفت: ما تلاش های زیادی در این دوره انجام داده ایم و در این فضا همکاری های پاکستان نیز بسیار موثر بوده است و منتظریم تا پاکستان نیز در رزمایش امنیت دریایی حضور یابد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، موضوع دریا را برای دو کشور پاکستان و ایران بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در موضوع ارتباط دو کشور در دریا، تنها نفت و رابطه از طریق نفت مطرح نیست بلکه موضوع ژئوپلیتیک منطقه و ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد و ظرفیت گذرگاه ها خیلی مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان در رزمایش امنیت دریایی حضور یابد/ تلاش می کنیم کشورهای منطقه را تقویت کنیم

پاکستان در رزمایش امنیت دریایی حضور یابد/ تلاش می کنیم کشورهای منطقه را تقویت کنیم