مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-10سياسي

موسوی قهار با صدایش، مهمان سفره و سجاده افطار و سحر مردم ایران بود


غلامرضا زاده مداح و مناجات خوان گفت: بسیاری از مردم با صدای زیبای مرحوم موسوی قهار متوجه دین و شعائر مذهبی شدند و در زمان افطار و یا سحرهای ماه رمضان با نوای مناجات استاد موسوی قهار لحظات خود را سپری می کردند.

- محمدرضا غلامرضازاده، مداح اهل بیت(ع) و مناجات خوان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به ویژگی های شخصیتی مرحوم استاد سید قاسم موسوی قهار اظهار داشت: من از گذشته و نزدیک با ایشان آشنا بودم و ارتباط داشتم.

او از حنجره مخملی برخوردار بود که این نعمت را خداوند به وی عطا کرده بود و او نیز در مسیر اهل بیت علیه السلام و همچنین مدح و مناجات به کار می برد.

خاطره مشترک سحرها و افطاری های مومنان وی اضافه کرد: بسیاری از مردم با صدای زیبای این مرحوم متوجه دین و شعائر مذهبی شدند و این نتیجه نعمتی بود که خداوند به وی عطا کرده بود.

بسیاری از مردم در زمان افطار و یا سحرهای ماه رمضان با نوای مناجات استاد موسوی قهار لحظات خود را سپری می کردند.

غلامرضازاده با بیان اینکه زنگ صدای ایشان بسیار خاص بود، گفت: انسان با صدای وی متوجه معنای ادعیه می شد؛ چون با صوت خاص خود و توجه بسیاری که به معنای ادعیه داشت، الحان مختلف را در دعاخوانی به کار می برد؛ به طوری که الحان را متناسب با مضامین دعا مورد استفاده قرار می داد و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی قهار با صدایش، مهمان سفره و سجاده افطار و سحر مردم ایران بود

موسوی قهار با صدایش، مهمان سفره و سجاده افطار و سحر مردم ایران بود