مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-10اقتصادي

بساط بخاری های نفتی از مدارس بشرویه برچیده شد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با هدف استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس 83 دستگاه اسپلیت با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال در 19 واحد آموزشی روستایی شهرستان بشرویه توزیع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با هدف استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس 83 دستگاه اسپلیت با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال در 19 واحد آموزشی روستایی شهرستان بشرویه توزیع شد.

محمدعلی واقعی، اظهار کرد: طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس استان و تجهیز مدارس به سیستم گرمایش مرکزی به ویژه مدارسی که علمک گاز تا درب مدارس رفته، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با توزیع این تعداد دستگاه اسپلیت تمامی مدارس بشرویه از سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد برخوردار می شوند، تصریح کرد: پس از نصب و راه اندازی این دستگاه ها، بخاری های نفتی کاربراتوری موجود در این 19 آموزشگاه نیز جمع آوری شده و دیگر در بشرویه از بخاری نفتی کاربراتوری برای گرمایش کلاس های درس استفاده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای خرید این تعداد دستگاه اسپلیت، یادآور شد: اعتبارات مورد نیاز برای خرید این 83 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط بخاری های نفتی از مدارس بشرویه برچیده شد

بساط بخاری های نفتی از مدارس بشرویه برچیده شد