مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 04:102019-12-10اقتصادي

228 واحد پرورش مرغ گوشتی در سیستان و بلوچستان فعال است


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 228 واحد پرورش مرغ گوشتی تامین کننده 40 درصد گوشت مورد نیاز این استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، غلام حیدر زورقی اظهار داشت: بخش عمده گوشت مرغ مورد نیاز سیستان و بلوچستان از استان های مجاور به این استان وارد می شود.

وی افزود: ضروریست واحدهای مرغداری که فعال نیستند هرچه سریعتر نسبت به فعال سازی واحد تولیدی خود اقدام کنند در غیر این صورت مجوزهای آنان ابطال و مجوز به افراد متقاضی دیگر واگذار خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای افزایش ضریب خود اتکایی استان به گوشت مرغ، خواستار صدورمجوزهای جدیدبرای ایجاد واحدهای پرورش مرغ گوشتی از سوی وزارت جهادکشاورزی شده ایم.

وی با بیان اینکه تامین نهاده های دامی با هدف حمایت از دامداران و مرغداران و تامین خوراک موردنیاز دام و طیور سیستان و بلوچستان مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: نهاده های دام و طیور توزیع شده این مدت در استان شامل 2 هزار و 828 تن سویا، چهار هزار و 986 تن ذرت، 40هزار تن سبوس و2 هزار تن جو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

228 واحد پرورش مرغ گوشتی در سیستان و بلوچستان فعال است

228 واحد پرورش مرغ گوشتی در سیستان و بلوچستان فعال است