مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 18:252019-12-09ورزشي

کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست نساجی گفت: مسئولیت این شکست بر عهده ما است و از هواداران بابت آن عذرخواهی می کنم، نساجی کسی حق ندارد اشتباهات فردی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مهاجری پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن در نشست خبری درباره روند بازی اظهار داشت: متاسفانه ما بازی را خوب شروع نکردیم و سربه هوا بازی می کردیم اما رفته رفته به روند خودمان بازگشتیم و صاحب موقعیت و پنالتی شدیم.

اگر آن پنالتی را از دست نداده بودیم، مطمئنا شرایط تغییر می کرد.

وی با اشاره به اشتباه حقیقی دروازه بان نساجی که منجر به گل زنی خلعتبری شد افزود: متاسفانه روی یک اشتباه فردی که نباید اتفاق بیافتد ما گل دریافت کردیم.

هواداران حق دارند ناراضی باشند وقتی این همه راه برای حمایت از نساجی به اصفهان می آیند نباید با چنین اشتباهاتی از طرف بازیکن باتجربه ای مثل حقیقی آن هم در برابر بازیکنی مثل خلعتبری که فرصت طلب است و ما درباره او به بازیکنان هشدار داده بودیم مواجه شوند.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما بعد از گل اول، موقعیت های خوبی برای برگشتن به بازی داشتیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم را دریافت کردیم و پس از آن در 20 دقیقه پایانی، تفاوت 2 تیم روی تعویض ها مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد

کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد