مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 18:102019-12-09اجتماعي

210مدرسه استثنایی در کشور مورد نیاز است/14مرکز اوتیسم توسط بانوان خیرساخته می شود


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با تشکیل کارگروه خیرین مدرسه ساز مدارس استثنایی، 210 مدرسه استثنایی از محل کمک های خیرین در کشور ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجواد حسینی عصر دوشنبه در جلسه خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان اظهار داشت: خیرین نه در کنار آموزش و پرورش بلکه در قلب آموزش و پرورش هستند و در گستره تعلیم و تربیت می درخشند.

وی افزود:با مشارکت خیرین دو سالن ورزشی و سه مدرسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان هرمزگان احداث خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه باید فضا، بستر و قلمرو کارهای خیر را در مدرسه گسترش دهیم، اضافه کرد: یاور های خرد نظیر مجمع خیرین مدرسه ساز، خیرین مدرسه یار، هنریار، دانش یار، سلامت یار و ورزش یار می تواند به آموزش و پرورش کمک کند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: باید مجامع خیرین مدرسه یاری دانش آموزی بیش از پیش پررنگ تر دیده شود تا فرهنگ کمک و گذشت در نسل آینده نهادینه شود و اعتقاد، اشتیاق و اعتیاد مدرسه سازی در آنها رشد کند.

حسینی بیان اینکه آموزش و پرورش پیشرفته نیازمند استاندارد سازی منابع انسانی، منابع مالی، رویه ها و فراگرد ها و فضا و تجهیزات است، افزود: بهترین تجربه مشارکتی مردم در کشور، تجربه مشارکت خیرین مدرسه ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210مدرسه استثنایی در کشور مورد نیاز است/14مرکز اوتیسم توسط بانوان خیرساخته می شود

210مدرسه استثنایی در کشور مورد نیاز است/14مرکز اوتیسم توسط بانوان خیرساخته می شود