مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-09سياسي

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان


در مراسمی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت : این سند با توجه به وضعیت بومی استان و متفاوت از دیگر استان ها تدوین شده است.

دکتر معصومه ابتکار افزود : برای اولین بار با یک برنامه مشخص اطلاعات دقیق و ویژه هر استان در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده پیش بینی شده است .

وی با اشاره به اینکه اطلس وضعیت زنان در استان های مختلف براساس آمار سرشماری سال 95 تدوین شده است ادامه داد :برای تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده با 31 استان قرارداد منعقدشد تا بر اساس اطلس های تدوین شده اقدام کنند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور اظهارداشت : ابتدای دولت دوازدهم ریاست جمهوری ابلاغی را به این معاونت داشتند تا بر اساس آن 31 درصد از مناصب رده های مدیریتی در اختیار بانوان قرار بگیرد و حضور زنان در عرصه های مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه صحبتهای با استاندار خوزستان داشتم .

دکتر ابتکار بیان کرد : موضوع گفتگوی ملی خانواده یکی از طرح های مهمی است که در راستای توصیه های مقام معظم رهبری و ماده 102 قانون برنامه و بودجه اجرا که فاز نخست مطالعات این طرح در تمامی استان ها از جمله خوزستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان