مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:302019-12-09پزشكي

رفتار درست مصرف کردن را به دانش آموزان آموزش می دهیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با برنامه ریزی همه جانبه در آموزش تمام ساحتی دانش آموزان باید آینده سازان کشور را با رفتارهای درست مصرف کردن و زندگی مطلوب آشنا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله رحمانی در مراسم اختتامیه طرح داناب که روز دوشنبه در سالن کوثر با اشاره به تعطیلی مدارس در سه روز گذشته گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزا و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان مصلحت بر این شد به دلیل حفظ سلامت 250 هزار دانش آموز نسبت به تعطیلی مدارس اقدام کنیم.

وی افزود: خوشبخانه این برنامه بسیار موثر بود و مشکلی در بروز این بیماری نداشتیم اما از فردا همه مدارس دایر است.

آموزش در میان دانش آموزان جدی گرفته شود رحمانی در خصوص طرح داناب هم تصریح کرد: آموزش و تعلیم و تربیت در دوران مدرسه بسیار مهم است و ما دنبال این هستیم که دانش آموزان به مرحله حیات طببه برسند و یک زندگی پاک و مطلوب داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر فضای خوب زندگی کردن را با آموزش مهیا کنیم موفق بوده ایم و اگر آموزشها به خوب زیستن منجر شود یعنی کلاس ها تاثیرگذار بوده و اگر تعلیم به غعییر رفتار منجر نشود هزینه ها هدر رفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در هر شغلی که داریم به تربیت و اخلاق نیازمندیم و باید در مدرسه به ساحت تربیتی بیشتر توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار درست مصرف کردن را به دانش آموزان آموزش می دهیم

رفتار درست مصرف کردن را به دانش آموزان آموزش می دهیم