مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:352019-12-09دانش

اعطای گرنت 100 میلیون تومانی به فناوران برتر


مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم با اشاره به جوایز برگزیدگان فناوری در هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: علاوه بر تقدیر و لوح افتخار برای برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری، - 100 میلیون تومان نیز در قالب گرنت فناوری به فناورانی که در ارزیابی ها به عنوان برتر انتخاب شوند اختصاص خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تحقق جوان گرایی در انتصابات مدیران پارک های علم و فناوری کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته توانستیم مدیران پارک های علم و فناوری را یک نسل جوان تر کنیم.

نشست خبری دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز (دوشنبه، 18 آذر) با حضور جمعی از مدیران این معاونت با محوریت ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه پژوهش و فناوری این وزارت در سال گذشته و برنامه های پیش روی هفته پژوهش و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.

دکتر کشمیری در این نشست اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، در بخش فعالان پارک های علم و فناوری، از حدود 56 هزار نفری که در این صنعت فناورانه فعالیت می کنند، 4 هزار نفر و به عبارتی دیگر 7 درصد دارای مدرک دکترا و 25 درصد از آنها اعضای هیئت علمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت 100 میلیون تومانی به فناوران برتر

اعطای گرنت 100 میلیون تومانی به فناوران برتر