مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:302019-12-09اقتصادي

مسئولان با شجاعت از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند


مدیر جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: مسئولان با شجاعت بیشتری از محصولات شرکت های دانش بنیان و ظرفیت نخبگان کشور استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا اورانی، عصر امروز در اولین جشنواره خوشه های پسته شهرستان خوشاب با اظهار اینکه تولیدات خراسان رضوی از اول انقلاب تا کنون از یک و نیم میلیون تن در سال به 8 میلیون تن رسیده است، گفت: در سال 57 تولیدات کشاورزی کشور ایران 25 میلون تن بوده و در حال حاضر 122 میلیون تن است.

وی اضافه کرد: اگر تولیدات کشاورزی این 40 سال انقلاب را با همدیگر مقایسه کنید متوجه می شوید که به پیشرفت خوبی رسیده ایم ولی مطلوب نیست.

اورانی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت نخبگان کشور، استفاده از تولیدات شرکت های دانش بنیان برای تولید محصولات کشاورزی و ایجاد ظرفیت افزوده، بیان کرد: باید مسئولان به سمتی حرکت کنند که نخبگان کشور را که 10 سال از زمان ما جلوتر هستند درک کنند و با شجاعت بیشتری از محصولات شرکت های دانش بنیان و از ظرفیت نخبگان کشور استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه دام نیازمند واردات علوفه به کشور هستیم در حالی که می توان از پوست پسته در زنجیره غذایی دامداری با استفاده از تکنولوژی های نوین استفاده کرد، گفت: حداکثر سود تولید 30 درصد است و 70 درصد سود محصولات کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با شجاعت از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند

مسئولان با شجاعت از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند