مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 15:352019-12-09سياسي

ساماندهی 2 هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری در کشور


رییس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد ساماندهی 2 هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری در کشور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون شورا های مجلس گفت: - فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون شورا های مجلس گفت: 2 هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله سازماندهی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات نشست امروز (دوشنبه 18 آذر) این کمیسیون با اشاره به حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این نشست اقدامات جهادی و عمرانی این سازمان بررسی شد.

وی افزود: در این نشست فرمانده بسیج از سازماندهی 2 هزار گردان جهادی برای استفاده از آن ها برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که ساخت مسکن محرومین، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم نهاد و مدیریت و بهسازی منابع آبی سنتی در روستا ها بخش دیگری از برنامه های بسیج سازندگی در کشور است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از نشست عصر امروز مقرر شد کمیسیون شورا ها به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان کمیسیون اصلی با تشکیل کارگروهی جزییات طرح شفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 2 هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری در کشور

ساماندهی 2 هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری در کشور