مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-09پزشكي

تاکید مسئولان بهداشت بر وجود دارو و واکسن آنفلوآنزا به وفور


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه طبق توضیحات مسئولان وزارت بهداشت واکسن آنفلوآنزا در تمامی داروخانه ها به وفور وجود دارد، - گفت که باید آموزش های بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه در دانشگاه ها، صداوسیما و رسانه ها افزایش پیدا کند.

اکبر ترکی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در این جلسه مسئولان وزارت بهداشت به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده درباره جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا پرداختند.

وی افزود: طبق توضیحات ارائه شده تقارن افزایش بارندگی و سرما در سال های اخیر و ابتلای برخی زائران اربعین به آنفلوآنزای H1 باعث شدت و تقیان این بیماری در کشور شده که متاسفانه بیمارانی که نقص ایمنی بدن داشتند، فوت کردند.

در این جلسه بر لزوم افزایش آموزش های بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه در دانشگاه ها صداوسیما و رسانه ها تاکید شد و همچنین توضیح داده شد که در تمامی داروخانه ها و مراکز بهداشتی و درمان واکسن آنفلوآنزا به وفور وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که قرار شد کمیته مشترکی در وزارت بهداشت با حضور برخی از اعضای این کمیسیون تشکیل شود تا برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا تبادل نظر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مسئولان بهداشت بر وجود دارو و واکسن آنفلوآنزا به وفور

تاکید مسئولان بهداشت بر وجود دارو و واکسن آنفلوآنزا به وفور