مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-09بين الملل

دوم مارس 2020، تاریخ سومین انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی


احزاب رژیم صهیونیستی بر سر تاریخ برگزاری سومین انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی طی کمتر از یک سال به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احزاب بزرگ در رژیم صهیونیستی روز دوشنبه درباره تاریخ جدید برگزاری انتخابات مجدد زودهنگام به توافق رسیدند.

  در حالی که تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی همچنان در هاله ای از ابهام است و بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود و بنی گانتز رهبر ائتلاف آبی-سفید از تشکیل کابینه عاجز مانده اند، روز دوم ماه مارس 2020 به عنوان روز برگزاری انتخابات بعدی تعیین شد.

  مهلت 21 روزه که در آن پارلمان می تواند فردی را برای تشکیل کابینه فراگیر نامزد کند در پایان روز چهارشنبه به اتمام خواهد رسید و پس از آن پارلمان منحل و فرصت 90 روزه برای برگزاری انتخاباتی دیگر آغاز خواهد شد.

  در صورت عدم تشکیل کابینه تا روز چهارشنبه، این برای سومین بار طی کمتر از یک سال است که در فلسطین اشغالی انتخابات پارلمانی برگزار می شود.

این درحالی است که آخرین نظرسنجی ها نیز نشان می دهد که هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در رویکرد رای دهندگان به وجود نیامده است و بعید است انتخابات سوم نیز گره ای از بحران تشکیل دولت در رژیم صهیوینستی باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم مارس 2020، تاریخ سومین انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی

دوم مارس 2020، تاریخ سومین انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی