مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-09ورزشي

عضو هیات مدیره گزینه سرمربیگری استقلال را «لو» داد/ شکایت از استراماچونی


مسئولان باشگاه استقلال به سرمربی ایتالیایی این تیم 48 ساعت فرصت دادند به ایران برگردد و فعالیتش را در این تیم ادامه دهد در غیر این صورت از او شکایت خواهند کرد! - مسئولان باشگاه استقلال به سرمربی ایتالیایی این تیم 48 ساعت فرصت دادند به ایران برگردد و فعالیتش را در این تیم ادامه دهد در غیر این صورت از او شکایت خواهند کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال درحالی هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر را پشت سرخواهد گذاشت که سرمربی ایتالیایی این تیم کمتر از یک روز مانده به برگزاری این مسابقه به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از ایران رفت.

پس از این اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه به فکر پیدا کردن جانشین این سرمربی ایتالیایی افتادند و گزینه های مختلفی را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این میان فرهاد مجیدی به عنوان اصلی ترین گزینه مطرح شده است.

در همین رابطه اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال با بیان این نکته که قرارداد فی مابین همچنان به قوت خود باقی است، گفت: اصلی ترین گزینه جانشینی استراماچونی در صورت عدم بازگشت به تهران، فرهاد مجیدی است.

وی در ادامه صحبت هایش پیرامون شرایط باشگاه استقلال گفت: در صورتی که استراماچونی تا 48 ساعت آینده به ایران برنگردد، از او شکایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات مدیره گزینه سرمربیگری استقلال را «لو» داد/ شکایت از استراماچونی

عضو هیات مدیره گزینه سرمربیگری استقلال را «لو» داد/ شکایت از استراماچونی