مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-09اقتصادي

محکومیت دریافت کننده ارز دولتی در فارس


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که در قبال دریافت ارز دولتی، کالایی را وارد نکرده بود، به جریمه و تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد.

- ایسنا/فارس مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که در قبال دریافت ارز دولتی، کالایی را وارد نکرده بود، به جریمه و تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد.

علی مبشری گفت: به دنبال طرح شکایت یکی از بانک های دولتی استان فارس مبنی براینکه فردی مبالغ هنگفتی ارز دولتی را به بهانه واردات کالا به کشور دریافت کرده اما کالایی وارد نکرده است موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات فارس، مبشری اضافه کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که فرد مورد نظر بیش از 900 هزار یورو و 5 میلیون یوان ارز دولتی دریافت کرده اما در قبال آن هیچگونه کالایی وارد نکرده است.

مدیرکل تعزیرات فارس با اشاره به دریافت استعلام های لازم از گمرک و بانک مرکزی، گفت: بعد از تکمیل تحقیقات، تخلف فرد مورد نظر محرز شد.

مبشری خاطرنشان کرد: فرد متخلف در این پرونده به استرداد ارزهای دریافتی به نفع بیت المال و تعلیق 6 ماهه کارت بازرگانی اش، محکوم شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: با شکایت صاحب یک مرغداری از یک شرکت تولید کننده جوجه یک روزه، مبنی براینکه تعداد 60 هزار قطعه جوجه یک روزه را از این شرکت خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دریافت کننده ارز دولتی در فارس

محکومیت دریافت کننده ارز دولتی در فارس