مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-09اقتصادي

69 درصد از جمعیت سمنان یارانه معیشتی دریافت کردند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: 69 درصد از جمعیت این استان یارانه معیشتی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل غنیان ظهر امروز در نخستین نشست تبیینی، خبری و اطلاع رسانی استان سمنان که با حضور اصحاب رسانه در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به تصمیم دولت پس از افزایش قیمت بنزین مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی به مردم با ساز و کار مشخص، اظهار کرد: در مرحله نخست کمک هزینه به خانوارهایی تعلق گرفت که یارانه دریافت کردند و سپس به بقیه دهک ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 196 هزار و 750 خانوار یارانه بگیر استان سمنان، حدود 135 هزار و 791 خانوار معادل 69 درصد جمعیت، موفق به دریافت بسته کمک معیشتی شدند، افزود: افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند، می توانند با کد دستوری #6369*، چگونگی وضع دریافت یارانه معیشتی خود را پیگیری کنند.

  وی افزود: متقاضیان تا 20 آذرماه فرصت دارند با کد دستوری مذکور، درخواست خود را مطرح کنند و عدم پیگیری پس از موعد تعیین شده به منزله رضایت آنان از عدم دریافت است و احتمال تمدید وجود ندارد.

بسته معیشتی به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شاخص هایی برای افرادی که کمک معیشتی به آنان تعلق نمی گیرد، در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 درصد از جمعیت سمنان یارانه معیشتی دریافت کردند

69 درصد از جمعیت سمنان یارانه معیشتی دریافت کردند