مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-09سياسي

تخریب چهره نظام و سیاه نمایی توسط کارگزاران انتخاباتی رصد شود


رییس کل دادگستری استان زنجان،گفت: تخریب چهره نظام و سیاه نمایی توسط شبکه ها توسط کارگزاران انتخاباتی رصد شود و اعضا این گونه مواد را به دبیرخانه گزارش دهند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی صبح دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری زنجان،گفت: از مدتی که کار ثبت نام انتخابات شروع شده اقدامات خوبی انجام گرفته و هر چقدر جلو برویم باید حجم کار اقدامات تشدید شود و می طلبد تلاش ها هم بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات بسیار روشن است، اظهار کرد: در این دوره انتظارات نظام و رهبری معظم انقلاب این است که برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در بستر سلامت و امنیت به فاکتورهای انتخاباتی بیشتر توجه شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان، گفت: همه مجموعه های دست اندکارانتخابات برای تحقق این اهداف و مقاصد باید تلاش خود را مضاعف کنند تا رضایت رهبری را داشته باشیم.

صادقی نیارکی با بیان اینکه غفلت و سست کردن حضور مردم برای انتخابات رست نیست، گفت:افرادی به عنوان پیاده نظام حضور مردم رادر جامعه کمرنگ و سست کرده و شبه افکنی می کنندبنابراین تقویت بصیرت و شناخت دشمن لازم است.

وی با بیان اینکه مقاومت را بیشتر کنیم و مسئولین امر در برگزاری انتخابات به اهداف و مقاصد بیشتر توجه کنند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب چهره نظام و سیاه نمایی توسط کارگزاران انتخاباتی رصد شود

تخریب چهره نظام و سیاه نمایی توسط کارگزاران انتخاباتی رصد شود