مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09سياسي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه اردبیل گشایش یافت


همزمان با هفته پژوهش دستاوردهای دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی در حوزه پژوهش در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل همزمان با هفته پژوهش دستاوردهای دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی در حوزه پژوهش در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در حاشیه برپایی این نمایشگاه در اردبیل در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آیین نامه شورای برنامه ریزی استان اردبیل دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل فعال شده تا فعالیت ها در این حوزه رصد شود.

داود شایقی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته پژوهش کارگروهی فعالیت خود را از ماه ها پیش شروع کرده است که دبیرخانه آن نیز در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل مستقر شده است.

وی در مورد برگزیدگان جشنواره پژوهش خاطرنشان کرد: در سه بخش دانشگاهی، پارک علم و فناوری و دانش آموزی این جشنواره برگزار می شود تا در این حوزه ها منتخبین اعم از اساتید دانشگاه، دانش آموزان و معلمان و همچنین برگزیدگان دستگاه های اجرایی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه اردبیل گشایش یافت