مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09سياسي

معاونان دانشجویی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در احکام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در حکمی دکتر محمود خدادوست را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب کرد.

در متن این حکم وظایفی برای معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تعریف شده است که از آن جمله می توان به حفظ و ارتقاء سرمایه های انسانی دانشگاه و استفاده از نیروی انسانی متعهد و توانمند، توانمندسازی مدیران و کارکنان با شناسایی و برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مدون و مورد نیاز، برنامه ریزی راهبردی و نظارت بر فرایند تدوین و پایش برنامه عملیاتی مشترک و اختصاصی دانشگاه با جلب مشارکت مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف اشاره کرد.

برنامه ریزی منابع ، هزینه یابی، مدیریت عملکرد و تدوین و اجرای دقیق بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، حمایت و پشتیبانی از واحدهای عملیاتی در اجرای برنامه ها و افزایش بهره وری مراکز آموزشی، تحقیقاتی، بهداشتی و درمانی، حفظ و توسعه منابع فیزیکی و تسریع در اجراء و اتمام پروژه های عمرانی به منظور توسعه زیر ساختها نیز از دیگر وظایف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان دانشجویی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شدند

معاونان دانشجویی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شدند