مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-09اقتصادي

قیمت ها از ثبات لازم برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی در شصت و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور، گفت: - قائم مقام وزیر صنعت از تداوم اجرای سیاست های کنترل بازار بعد از اصلاح قیمت بنزین خبر داد و گفت: بازرسی ها در این مدت 70 درصد رشد کرده و اجازه تخلف گرانفروشی داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی در شصت و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور، گفت: تنظیم بازار محدود به کشور ما نیست و اکثر کشور های دنیا به عنوان یک برنامه حمایتی از اقشار مختلف جامعه، این شکل از سیاست گذاری را در سطح بازار انجام می دهند.

وی افزود: روند کنترلی بازار بعد از طرح اصلاح قیمت بنزین قابل قبول بوده و خوشبختانه با همکاری دستگاه ها و تشکل های مرتبط، جو روانی بازار به خوبی کنترل شده و قیمت ها از ثبات لازم تا حدود بسیاری برخوردار هستند و باید تداوم یابد.

افزایش 70 درصدی تعداد بازرسی هامدرس خیابانی ادامه داد: بازرسان سازمان حمایت، سازمان های صمت استان ها، بازرسی اصناف و همچنین اتحادیه های تحت پوشش در 21 روز نخست از اجرای طرح تشدید بازرسی بعد از اصلاح قیمت بنزین، بالغ بر 516 هزار و 290 مورد بازرسی انجام داده اند و برای 37 هزار و 943 متخلف صنفی برگه گزارش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ها از ثبات لازم برخوردار است

قیمت ها از ثبات لازم برخوردار است