مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-09اقتصادي

نرخ گازوییل برای سال آینده افزایش نمی یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید پورمحمدی امروز دوشنبه 18 آذر 98 در نشست خبری جزییات بودجه 99، در پاسخ به این سوال که آیا برای سال آینده افزایش نرخ گازوییل خواهیم داشت؟ گفت: - معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در رابطه با افزایش قیمت سوخت از جمله گازوییل، هیچ گونه پیش بینی در بودجه صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید پورمحمدی امروز دوشنبه 18 آذر 98 در نشست خبری جزییات بودجه 99، در پاسخ به این سوال که آیا برای سال آینده افزایش نرخ گازوییل خواهیم داشت؟ گفت: هیچ پیش بینی در رابطه با افزایش قیمت سوخت از جمله گازوییل در بودجه 99 وجود ندارد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور درباره منابع فرآورده های نفتی در تبصره 14، افزود: دو برابر شدن منابع فرآورده های نفتی، آنالیز و تحلیل دارد و در عمل از الان این دو برابر منظور شده و باید توجه داشت که این امر، بنا به شرایط کشور رخ داده است.

وی ادامه داد: لحاظ کردن منابع صادرات گاز به جدول تبصره 14 هدفمندی یارانه ها، طبق اصلاح ساختار بودجه بوده و برای اینکه یارانه ها را شفاف کنیم، ظرفیت فرآورده ها را فعال تر کرده و معتقدیم صادرات باید در بخش هدفمندی با نرخ آزاد باشد؛ اما دولت نظرش چیز دیگری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گازوییل برای سال آینده افزایش نمی یابد

نرخ گازوییل برای سال آینده افزایش نمی یابد