مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:572019-12-09سياسي

امروز گام دوم را دانشجویان و جوانان رقم می زنند


امروز گام دوم را دانشجویان و جوانان ایران زمین رقم می زنند و نگاه دانشگاه آزاد به تشکل ها باید تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای محمد مهدی طهرانچی طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد که در سالن همایش های واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد افزود: امروز من آمدم که بشنوم از سوی شما دانشجویان چه کار هایی را باید انجام دهم، هم اکنون ما از فضای گام اول دانشگاه آزاد به فضای گام دوم می خواهیم گذر کنیم.

وی ادامه داد: در گام اول نظام بروکراتیک در دانشگاه در کنار توسعه کمی حاصل شد، اما گام دوم اصل کارآمدی است و برای گام دوم باید الگو های ذهنی گام اول باید کنار گذاشته شود و الگو های جدید بدست آید.

مدیران دانشگاه آزاد باید بدانند که گام دوم را دانشجویان و جوانان سرزمین رقم می زنند و نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به تشکل ها باید تغییر کند.

وی با بیان این که یک سال از فعالیت های دانشگاه گذشته و در این یک سال تعداد نشریات، کانون های دانشگاهی و تشکل های دانشجویی دو برابر شده است، اما آنچه ضروری است تغییر فرهنگ حاکم بر دانشگاه آزاد است.

آقای طهرانچی گفت: من از شما دانشجویان می خواهم که در نشریات دانشگاه یک روز را به روز نقد مدیریت اختصاص دهید و من به بهترین نقد جایزه برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز گام دوم را دانشجویان و جوانان رقم می زنند

امروز گام دوم را دانشجویان و جوانان رقم می زنند