مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-09بين الملل

تفافقنامه حج تمتع سال 1441 به امضا رسید


محمد صالح بن طاهر بنتن، ضمن امضای توافقنامه حج سال 1441، از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته تشکر کرد - به نقل از پایگاه خبرگزاری عربستان، وزیر حج و عمره عربستان ضمن امضای توافقنامه حج سال 1441، از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته تشکر کرد.

محمد صالح بن طاهر بنتن وزیر حج و عمره عربستان دیروز با علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت ایران در دفترش در مکه مکرمه دیدار کرد.

این دیدار در چارچوب آمادگی های زودهنگام برای مناسک حج سال 1441 انجام و موضوعات مربوط به امور حجاج ایران بررسی شد.

پس از آن نشست رسمی برای بررسی سازو کار ها و آمادگی ها برای خدمات رسانی به حجاج ایران در مناسک حج 1441 برگزار شد و دو طرف توافقنامه مربوط به سازوکار امور حج سال 1441 را امضا کردند.

وی از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته و پایبندیشان به مناسک حج و عبادت در کمال آرامش تشکر و تاکید کرد وزارت حج و عمره سازو کار های مرتبط با امور حجاج ایران برای مناسک حج سال 1441 را به پایان رساند و عربستان از حجاج بیت الله الحرام از همه طائفه ها، مذاهب و کشور ها در سرزمین حرمین شریفین استقبال می کند.

رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز از وزیر و معاون وزیر حج و عمره عربستان تشکر و ابراز امیدواری کرد مناسک حج امسال همچون سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفافقنامه حج تمتع سال 1441 به امضا رسید

تفافقنامه حج تمتع سال 1441 به امضا رسید