مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-09سياسي

رویکردِ راهگشای رهبری درباره آسیب دیدگان حوادث اخیر


رویکرد دلجویانه رهبر معظم انقلاب پس از روز های تلخ حوادث گذشته که آسیب دیدگان را از مصادیق شهید و جانباز دانستند رهگشاست.

- خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما ؛ علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود در جمع خبرنگاران افزود: من از این تریبون به ملت شریف و خانواده آسیب دیدگان می گویم که ما را در غم خود شریک بدانند، ملت ما باید از این فراز و نشیب ها گذر کنند و با اتحاد رو به آینده حرکت کنند.

وی ادامه داد: رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی کمیسیونی را در دولت تشکیل داد و بنا شد دستورات رهبری در خصوص آسیب دیدگان حوادث اخیر در این کمیسیون پیگیری شود اجرای تمام دستورات رهبری به کمیته محول شده و این کمیته نهایتا به مردم گزارش خواهد داد.

ادعای ترامپ از تعداد کشته شدگان در ایران مثل همیشه غیر واقعی استسخنگوی دولت گفت: ادعای ترامپ از تعداد کشته شدگان در ایران مثل همیشه غیر واقعی است آقای علی ربیعی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت مجدد ترامپ از ناآرامی های اخیر در کشور و ادعای کشته شدن هزاران نفر در این اعتراضات افزود: اظهارات امریکا در مورد اتفاقات ایران و معطوف کردن آن به تلاش های خود، یک جنایت جنگی و جرم بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردِ راهگشای رهبری درباره آسیب دیدگان حوادث اخیر

رویکردِ راهگشای رهبری درباره آسیب دیدگان حوادث اخیر