مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-09سياسي

ترویج فرهنگ انقلاب وظیفه شورای هماهنگی و رسانه


وظیفه شورای هماهنگی و رسانه از منظر تولید پیام که ترویج فرهنگ انقلاب است شبیه به هم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از نهادهایی که صفا،صمیمیت و انقلابی گری خود را حفظ کرده ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

بهرام عبدالحسینی افزود:شرایط امروز با گذشته متفاوت است و دشمن هم رویکرد دشمنی اش را نوین کرده است که نمیتوان با شیوه های سنتی ،اقدامات دشمن را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنیِ دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است افزود:راهبرد های دشمن بنا به شرایط روز تغییر کرده است و 40سال است در حیرت پایداری انقلاب اسلامی مانده است.

عبدالحسینی افزود:پیرو ولایت بودن رمز پایداری انقلاب اسلامی است و همین موضوع عاملی است برای تغییر شیوه دشمن و رویکردش برای کار در حوزه فرهنگ که از دهه 70 شاهد بودیم با طرح نظریه های فضای باز سیاسی و فرهنگی از درون حاکمیت هجمه ها علیه یکدیگر آغاز شد.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال تُهی کردن فرهنگ انقلاب است افزود: شبکه های ماهواره ای بر همین مبنا افزایش پیداکردند و امروز 270شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام در حال تولید پیام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ انقلاب وظیفه شورای هماهنگی و رسانه

ترویج فرهنگ انقلاب وظیفه شورای هماهنگی و رسانه