مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-09اقتصادي

1500 میلیارد ریال برای رفع مشکل تغذیه دانشجویان علوم پزشکی اختصاص داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: به منظور حمایت و تکریم از مقام دانشجو و رفع کمبود ها و تنگنا های حوزه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - معاون توسعه مدیریت، منایع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: مبلغ 1500میلیارد ریال با هدف جبران افزایش هزینه های تغذیه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: به منظور حمایت و تکریم از مقام دانشجو و رفع کمبود ها و تنگنا های حوزه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مبلغ یاده شده برای اولین بار از محل هدفمندی یارانه ها اختصاص داده شد.

معاون توسعه مدیریت، منایع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری های انجام شده و همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ 1500 میلیارد ریال با هدف جبران افزایش هزینه های تغذیه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد: این مبلغ براساس تعداد دانشجویان و برآورد میزان نیاز دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع و تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 میلیارد ریال برای رفع مشکل تغذیه دانشجویان علوم پزشکی اختصاص داده شد

1500 میلیارد ریال برای رفع مشکل تغذیه دانشجویان علوم پزشکی اختصاص داده شد