مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-09بين الملل

تبادل 19 زندانی میان ایران و کویت


منابع امنیتی کویت اعلام کردند که بر اساس توافقات موجود میان ایران و کویت، دو کشور تعدادی از زندانیان خود را تبادل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع کویتی در گفتوگو با روزنامه السیاسه اعلام کردند: کویت یک شهروند خود را که در ایران زندانی شده بود تحویل گرفته.

این شهروند کویتی که به جرم قاچاق مواد روانگردان به 30 سال حبس محکوم شده است و سه سال از مدت محکومیت خود را در زندان های ایران گذرانده است و قرار است بعد از بررسی این موضوع در دادگاه های کویت بقیه محکومیت را در زندان های این کشور بگذراند.

این منابع افزودند: بعد از انجام مذاکراتی میان ایران و کویت، 18 شهروند ایرانی زندانی در کویت هم تحویل ایران شده اند تا ادامه محکومیت خو د را در ایران بگذرانند.

این منابع خاطرنشان کردند که کویت زندانیان ایرانی را که گفته می شود اتهام های امنیتی متوجه آنهاست به تهران تحویل نداده است و تمام افرادی که به ایران تحویل داده شده اند به جرم قاچاق مواد مخدر و یا موارد مشابه در زندان بوده اند.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز ایران در سال 2016 و بر اساس توافقی که در سال 2004 میلادی میان دو کشور امضا شده است یک سوم زندانیان ایرانی بازداشت شده در کویت را تحویل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل 19 زندانی میان ایران و کویت

تبادل 19 زندانی میان ایران و کویت