مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-09حوادث

اجرای طرح پاک سازی و دستگیری 43 سارق حرفه ای در اهواز


فرمانده انتظامی اهواز و دستگیری 43 سارق حرفه ای و سابقه دار با 123 فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و سابقه دار، همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی 43 سارق حرفه ای و سابقه دار، 6 خرده فروش مواد مخدر و 2 عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار 2506 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 123 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا 23 معتاد نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاک سازی و دستگیری 43 سارق حرفه ای در اهواز

اجرای طرح پاک سازی و دستگیری 43 سارق حرفه ای در اهواز