مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:072019-12-09سياسي

جای خالی مهندسان شهرساز در شهرسازی یزد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در هم اندیشی مهندسان شهرساز به جای خالی مهندسان شهرساز در شهرسازی یزد اشاره کرد و گفت: تفکر شهرسازی در بسیاری از تصمیم گیری های امروز شهر خالی و نتیجه آن افزایش حجم پرونده های ورودی به کمیسیون های ماده 100 است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در هم اندیشی مهندسان شهرساز به جای خالی مهندسان شهرساز در شهرسازی یزد اشاره کرد و گفت: تفکر شهرسازی در بسیاری از تصمیم گیری های امروز شهر خالی و نتیجه آن افزایش حجم پرونده های ورودی به کمیسیون های ماده 100 است.

مهدی سالاری در این همایش افزود: بسیاری از تخلفاتی که در کمیسیون ها بررسی می شود، ناشی از ضعف طرح های جامع، هادی روستایی و تفصیلی شهری است که بدون نقش آفرینی مهندسان شهرساز مصوب و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: حتی در کمیسیون ماده پنج که مسئولیت صیانت از طرح های شهری و مراقبت بر اجرای آنها را بر عهده دارد نیز شاهد حجم زیادی از پرونده هایی هستیم که در انتظار تغییر کاربری هستند.

بنا بر گزارش روابط عممومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، سالاری در ادامه گفت: این روند مناسب نیست و حاکی از این است که هنوز در استان یزد شهرسازان در جایگاه واقعی خودشان قرار نگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مهندسان شهرساز در شهرسازی یزد

جای خالی مهندسان شهرساز در شهرسازی یزد