مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-09ورزشي

نهادینه کردن سواد حرکتی بین کودکان


رییس کمیته ملی توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان گفت: به طور معمول کودکان باید روزانه 180 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند که از این مدت 60 دقیقه آن با شدت بالا انجام شود.

- آقای صالح رفیعی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: فعالیت های بدنی اساس تمرین های پایه ورزشی را در آینده برای افراد تشکیل می دهند، با توجه به تاثیر بالای ورزش در سلامتی افراد باید در راستای توسعه مهارت های حرکتی کودکان قرار بگیرد.

××× جامعه سواد حرکتی می خواهدوی گفت: در دنیا سواد حرکتی و یا همان سواد بدنی یکی از مهمترین مفهوم هایی است که برای ارتقاء و توسعه آن تحقیقات زیادی انجام شده و می شود.

باید برخی فعالیت و مهارت های ورزشی پایه را از سنین خاص مثلا 3 تا هفت سال که به زمان طلایی کودک معروف هستند آموزش دهیم، چرا که کودکان به خوبی در این برهه زمانی مهارت های مقدماتی را می آموزند پس مادران، آموزگاران، و مربیان باید شرایط را برابر تکرار مهارت های خاص کودکان فراهم کنند.

رییس کمیته ملی توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان تصریح کرد: این مهارت ها دسته بندی مختلفی دارد مثل مهارت های تعادلی یا کنترلی، جا به جایی، دویدن های درست، پرتاب کردن ها و تمامی این موارد مهارت های اساسی هستند و انجام آن برای بهبود شرایط جسمانی کودک لازم و ضروری است از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه کردن سواد حرکتی بین کودکان

نهادینه کردن سواد حرکتی بین کودکان