مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-09سياسي

دستوراتی که قاضی القضات در اصفهان صادر کرد/ پیام یک بازدید خاص + تصاویر


دستوراتی که قاضی القضات در اصفهان صادر کرد/ پیام یک بازدید خاص + تصاویر رییس دستگاه قضا در سفر هفته گذشته به اصفهان، با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و دستوراتی داد که در این گزارش آمده است؛ رییس قوه قضاییه در این سفر یک بازدید خاص هم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدابراهیم رییسی در یک سفر دو روزه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به اصفهان سفر کرد تا پس از گذشت 5 سال از سفر رییس جمهور در سال 93، نخستین رییس قوه ای باشد که در این مدت به اصفهان می آید.

هواپیمای رییس قوه قضاییه که حامل مسافران یک پرواز معمولی بود، ساعت 13:50 در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، وی در فرودگاه از حضور پر تعداد مسؤولان قضایی در استان اصفهان خبر داد و گفت: 23 هیأت به 23 شهرستان اصفهان اعزام کردیم تا با بررسی وضعیت، گزارشی را تا روز پنجشنبه آماده کنند.

  رییسی پس از ورود به اصفهان در نخستین برنامه، عصر چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم اصفهان حاضر شد و در ابتدا پای صحبت های نمایندگان خانواده شهدا، طلاب، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و اصحاب رسانه نشست؛ رییس دستگاه قضا در این جلسه از دغدغه مندی مردم اصفهان تقدیر کرد و از مسؤولان خواست مردم را در جریان امور قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوراتی که قاضی القضات در اصفهان صادر کرد/ پیام یک بازدید خاص + تصاویر

دستوراتی که قاضی القضات در اصفهان صادر کرد/ پیام یک بازدید خاص + تصاویر