مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-09سياسي

آزادی 14 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی با کمک خیران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح «به رسم ابرار» و با جمع آوری کمک های خیران،14 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح به رسم ابرار و با جمع آوری کمک های خیران،14 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: طرح به رسم ابرار با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و ستاد دیه استان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در این طرح با جمع آوری کمک های خیرین به مبلغ یک میلیارد و 660 میلیون ریال، 14 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: بدهی این زندانیان 3 میلیارد و 266 میلیون ریال بوده است که تقریبا نیمی از این بدهی با گذشت شاکیان و اعسار مرتفع شد.

احمدزاده با اشاره به اینکه اکثر محکومیت این زندانیان، پرداخت نفقه و بدهی مالی است، خاطرنشان کرد: 11 زندانی از مشهد، 2 زندانی از قوچان و یک زندانی از سبزوار در این طرح آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 14 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی با کمک خیران

آزادی 14 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی با کمک خیران