مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-09اقتصادي

ارائه تسهیلات بهسازی به یک هزار و 200 خانوار


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال بیش از یک هزار و 200 خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سجاد صنعتی منفرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی به یک هزار و 200 واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال جاری با کارمزد 5 درصد تا سقف 40  میلیون تومان اعطا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، 55 درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان در سال جاری  برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محقق شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار آید، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی دارد و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات بهسازی به یک هزار و 200 خانوار

ارائه تسهیلات بهسازی به یک هزار و 200 خانوار