مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:312019-12-09حوادث

پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس های Gmail ، Yahoo, hotmail ندارد


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد: پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس دهنده های دیگر مانند Gmail , Yahoo, hotmail و یا سایر میل سرورها ندارد.

- پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس های Gmail ، Yahoo, hotmail ندارد رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد: پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس دهنده های دیگر مانند Gmail , Yahoo, hotmail و یا سایر میل سرورها ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی محمد رجبی با اشاره به ارسال ایمیل تحت نام و نشان پلیس فتا در روزهای اخیر، گفت: ارسال این ایمیل ها از سوی پلیس فتا نبوده و شهروندان فریب این دست ایمیل ها را نخورند.

وی تصریح کرد: ایمیل پلیس فتا تحت سرورهای خود این پلیس می باشد و پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس دهنده های دیگر مانند Gmail , Yahoo, hotmail و یا سایر میل سرورها ندارد و به هیچ عنوان کاربران را با ایمیل برای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در فضای سایبر احضار نمی کند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به احضار کاربران برای پاسخگویی نسبت به اعمال شان در فضای سایبر، این دعوت که به درخواست مراجع قضایی است به صورت کتبی به درب منزل کاربران ارسال می شود البته این رویه نه تنها برای کاربران حقیقی که کاربران حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس های Gmail ، Yahoo, hotmail ندارد

پلیس فتا هیچ گونه ایمیلی تحت سرویس های Gmail ، Yahoo, hotmail ندارد