مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-09پزشكي

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد


آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به آنفلوآنزای شدید بستگی به بیماری های زمینه ای، سن و شدت درگیری های تنفسی و قلبی بیمار دارد و با پذیرش این بیماران در بخش های ویژه و اقدامات درمانی تا حد زیادی مرگ و میر این بیماران کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن مراقبت های ویژه ایران؛ آقای دکتر شهرام امینی در آستانه برگزاری هفتمین همایش بین المللی مراقبت های ویژه ایران افزود: بیماری آنفلوآنزا در زنان باردار مخاطرات بیشتری هم برای جنین و هم مادر بهمراه دارد که امیدواریم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدامات لازم برای تجهیز بخش های ویژه به دستگاه های حمایتی قلبی ریوی نظیر اکمو برای کاهش میزان مرگ و میر این بیماران به ویژه مادران باردار انجام دهد.

وی افزود: این همایش 18 تا 20 دی با حضور استادان و صاحبنظران برجسته ی مراقبت های ویژه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

آقای دکتر امینی گفت: کار های پژوهشی و تحقیقاتی و آخرین دستاورد های علمی در حوزه مراقبت های ویژه در این همایش ارائه می شود.

دبیر علمی هفتمین همایش بین المللی مراقبت های ویژه ایران ادامه داد: موضوعاتی همچون مراقبت ویژه در بیماران با مشکلات مغزی، قلبی، ریوی و کلیوی همچنین بیماران مبتلا به مشکلات عفونی مانند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد