مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-09ورزشي

استراماچونی ایران را ترک کرد؟


پس از اینکه مدیران باشگاه استقلال موفق نشده اند با سرمربی این تیم مذاکره ای داشته باشند اکنون خبر رسیده که استراماچونی ایران را ترک کرد و از کشور خارج شده است.

- خبری که باشگاه استقلال تایید نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی آندره آ استراماچونی، سرمربی آبی های پایتخت در محل اردوی استقلال حضور پیدا کردند تا جلسه ای با اعضای تیم برگزار کنند.

بعد از اعلام فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی، مدیران این باشگاه تلاش زیادی کردند تا این مربی را متقاعد به حضور در این تیم گنند ولی به نظر می رسد تلاش این مدیران راه به جایی نبرده است.

عکسی از استراماچونی که عنوان شده بامداد دوشنبه 18 آذر در فرودگاه گرفته شده است اکنون خبر رسیده است که استراماچونی بامداد روز دوشنبه 18 آذر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقد ترکیه ترک کرده است.

باشگاه استقلال رسما این خبر را تایید یا رد نکرده است اما برخی از مسوولان باشگاه استقلال به ایسنا اعلام کرده اند که این موضوع صحت ندارد.

این اتفاقات د حالی است که تیم استقلال در کورس قهرمانی است و امروز در لیگ برتر باید در حالی برابر پیکان قرار گیرد که مشخص نیست وظیفه هدایت این تیم را چه کسی بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراماچونی ایران را ترک کرد؟

استراماچونی ایران را ترک کرد؟