مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-09اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش افغانستان: ایران هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران می پردازد


وزیر آموزش و پرورش افغانستان با بیان اینکه فقر و ناامنی مهمترین مشکل نظامی آموزشی است، گفت: ایران طی 30 سال گذشته هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران در این کشور پرداخت کرده است.

- وزیر آموزش و پرورش افغانستان: ایران هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران می پردازد وزیر آموزش و پرورش افغانستان با بیان اینکه فقر و ناامنی مهمترین مشکل نظامی آموزشی است، گفت: ایران طی 30 سال گذشته هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران در این کشور پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، آموزش و پرورش افغانستان طی 18 سال گذشته دستخوش تغییر و تحولات اساسی شده و در حال حاضر بسیاری از کودکان این سرزمین مشغول یادگیری و تحصیل در مدارس این کشور هستند.

حمله طالبان به مدارس و آتش زدن برخی از آنها، تصاویر تلخی است که طی چند سال گذشته بارها شاهد آن بودیم، هر چند این گروه اعلام کرده که دیگر مخالفتی با مدرسه رفتن کودکان حتی دختران ندارد.

وزیر آموزش و پرورش افغانستان در این باره می گوید که شورای محلی در مدارس تشکیل شده و اعضای این افراد به طور دائم با طالبان در حال رایزنی برای کاهش حمله به مدارس و جلوگیری از محروم ماندن کودکان از تحصیل هستند.

بلخی معتقد است آموزش و پرورش در افغانستان طی سال های گذشته دچار تحول اساسی شده و تعداد دانش آموزان در این کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش افغانستان: ایران هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران می پردازد

وزیر آموزش و پرورش افغانستان: ایران هزینه زیادی برای تحصیل مهاجران می پردازد