مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-09سياسي

یک درصد از مالیات های مستقیم صرف توسعه حمل ونقل عمومی می شود


نمایندگان مجلس،سازمان امور مالیاتی را موظف کردند که معادل یک درصد از مالیات های مستقیم را صرف کمک به پروژه های شهری و روستایی با اولویت حمل و نقل عمومی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در دستور کار قرار گرفت.

نمایندگان با تصویب ماده 9 این لایحه، ماده 280 قانون مالیات های مستقیم را به شرح ذیل اصلاح کردند: براین اساس، سازمان امور مالیاتی کشور موظف شد معادل یک درصد از کل درآمدهای حاصل از این قانون را به حساب متمرکز وجوه وزارت کشور (سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور) نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.

وزارت کشور موظف شد وجوه مذکور را برای کمک به پروژه های شهری و روستایی با اولویت حمل و نقل عمومی و پرداخت تسهیلات میان شهرداری های زیر 250 هزار نفر جمعیت (70 درصد شهرهای زیر 50هزار نفر جمعیت و دهیاری های مربوط و 30 درصد شهرهای 50 تا 250هزار نفر جمعیت و دهیاری های مربوطه) مطابق با دستورالعملی که به وسیله سازمان مذکور و با همکاری شورای عالی استان ها ظرف مدت 6 ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون تهیه می شود و توسط وزیر کشور ابلاغ می گردد، هزینه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد از مالیات های مستقیم صرف توسعه حمل ونقل عمومی می شود

یک درصد از مالیات های مستقیم صرف توسعه حمل ونقل عمومی می شود