مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-09پزشكي

پذیرش دانشجو در مراکز وابسته به دستگاههای اجرایی ممنوع شد/ لغو صدور مجوز جدید


بر اساس لایحه بودجه سال 1399 پذیرش و تامین اعتبار برای پذیرش دانشجوی جدید در مراکز و موسسات پژوهشی دولتی وابسته به دستگاه های اجرایی غیر از وزارتخانه های علوم و بهداشت ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس بند م تبصره 9 لایحه بودجه سال 1399، در سال 99 پذیرش و تامین اعتبار برای پذیرش دانشجوی جدید در مراکز و موسسات پژوهشی دولتی وابسته به دستگاه های اجرایی به غیر از وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ممنوع است.

وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز موظف هستند ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در مراکز و موسسات پژوهشی وابسته به خود از جمله پژوهشکده و پژوهشگاه را 20 درصد کاهش دهند.

همچنین در بند ن این تبصره آمده است: در سال 1399 صدور مجوز برای تأسیس مراکز و مؤسسات پژوهشی دولتی جدید برای دستگاه های اجرایی ممنوع است.

سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظفند براساس عملکرد موسسات پژوهشی دستگاه های اجرایی در خصوص ساماندهی (تمدید، ادغام و یا لغو مجوز) آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مراکز وابسته به دستگاههای اجرایی ممنوع شد/ لغو صدور مجوز جدید

پذیرش دانشجو در مراکز وابسته به دستگاههای اجرایی ممنوع شد/ لغو صدور مجوز جدید