مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-09اقتصادي

فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان


فراخوان  نام نویسی فعالان صنعت ساختمان ایران برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان عمان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این رویداد معتبر از 22 الی 24 بهمن امسال در شهر مسقط میزبان بیش از 150 شرکت در حوزه های مختلف شامل سنگ، کاشی و سرامیک، دیوارپوش و کف پوش، مبلمان، فرش و دیگر صنایع مرتبط با دکوراسیون داخلی از کشورهای عمان، ایتالیا، امارات، آلمان، روسیه، قطر و هند خواهد بود.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پاویون ملی ایران را در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان عمان برپا خواهد کرد تا فرصت بی نظیری برای توسعه فعالیت های بین المللی تجاری فعالان اقتصادی ایران فراهم آورد.

فعالان وتاجران صنعت ساختمان ایرانی تا 30 آذر فرصت دارند برای رزرو غرفه می توانند با شماره تلفن های 0913006007 ، 32611614 و 03132612559 تماس حاصل کنند.

همچنین علاقه مندان به شرکت در بزرگترین نمایشگاه بین المللی طراحی و دکوراسیون داخلی مسقط به پایگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به نشانی https://isfahanfair.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان

فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان