مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-09سياسي

دعوت خانه احزاب سیستان و بلوچستان از گروه های مختلف برای عضویت


خانه احزاب سیستان و بلوچستان از تمامی گروه ها و جریان های سیاسی معتقد به اعتلای ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور و همکاری با این نهاد به رشد این خطه از ایران عزیز کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانه احزاب سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ‎خانه احزاب به عنوان نهادی مدنی نخستین بار در تاریخ سیاسی ایران با هدف ایجاد همگرایی و انسجام احزاب کشور در سال 1379 تاسیس شد.

اما تا روی کار آمدن دولت یازدهم و تا سال 1394 رسما آغاز به فعالیت نکرد.

این بیانیه می افزاید: ‎به لطف الهی و اهتمام مهندس موهبتی استاندار و معاون سیاسی_اجتماعی استاندار، خانه احزاب سیستان و بلوچستان با حضور رییس خانه احزاب کشور و دیگر نمایندگان وزارت کشور، در این استان راه اندازی و با برگزاری انتخابات بین 36حزب پروانه دار از سه فراکسیون اصلاح طلب، اصول گرا و مستقلین رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

احزاب یکی از مهم ترین ارکان دموکراسی در جامعه اند از این رو فعالیت احزاب فارغ از تفاوت دیدگاه های سیاسی در تشکیلات مشترک، علاوه بر پویایی رفتار سیاسی و نهادینه شدن رقابت سیاسی سالم، باعث کاهش حزب هراسی در بین نخبگان و علاقه مندان به فعالیت در حوزه سیاسی و ارتقای فرهنگ تحزب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت خانه احزاب سیستان و بلوچستان از گروه های مختلف برای عضویت

دعوت خانه احزاب سیستان و بلوچستان از گروه های مختلف برای عضویت