مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 05:262019-12-09پزشكي

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن مراقبت های ویژه ایران، شهرام امینی در آستانه برگزاری هفتمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه ایران اظهار داشت: - دبیر علمی هفتمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه گفت: با پذیرش بیماران آنفولانزا در بخش های ویژه و اقدامات درمانی مناسب تحت نظر متخصصین مراقبت های ویژه تا حد زیادی مرگ و میر این بیماران کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن مراقبت های ویژه ایران، شهرام امینی در آستانه برگزاری هفتمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه ایران اظهار داشت: این کنگره هجدهم تا بیستم دی ماه سال جاری با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه مراقبت های ویژه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ارائه کار های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه مراقبت های ویژه آخرین دستاورد های علمی نیز در این زمینه ارائه خواهد شد، افزود: همچنین در این کنگره تبادل اطلاعات میان شرکت کنندگان و اساتید انجام می گیرد.

دبیر علمی هفتمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه ایران ادامه داد: موضوعاتی همچون مراقبت ویژه در بیماران با مشکلات مغزی، قلبی، ریوی و کلیوی همچنین بیماران مبتلا به مشکلات عفونی مانند آنفلوآنزا در این کنگره مورد بحث و گفتگو قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد

آنفلوآنزا، بیماران بخش مراقبت های ویژه را افزایش داد