مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 23:352019-12-08بين الملل

طعنه شرمن به ترامپ؛ به جای حمایت از سربازانمان از عربستان حمایت کرد


معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت «باراک اوباما» از مواضع ترامپ درباره حادثه تروریستی تیراندازی شهروند سعودی به سربازان آمریکایی در فلوریدا انتقاد کرد.

- معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما از مواضع ترامپ درباره حادثه تروریستی تیراندازی شهروند سعودی به سربازان آمریکایی در فلوریدا انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وندی شرمن معاون وزیر خارجه در دولت باراک اوباما در حساب توییتری خود با طعنه به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نوشت: در کمتر از 24 ساعت ترامپ از سعودی ها حمایت کرد، نه از سربازان ما، به یهودیان آمریکایی توهین کرد و ساده لوحانه گفت که کیم جونگ اون(رهبر کره شمالی) آنقدر چیز برای از دست دادن دارد که خطر نمی کند و دست به آزمایش جدید نمی زند.

  در بخش اول، شرمن به حادثه تروریستی تیراندازی در پایگاه نظامی آمریکا اشاره دارد که در آن یک نظامی نیروی هوایی عربستان سعودی که در حال آموزش در پایگاهی در فلوریدا بود به سمت نظامیان آمریکایی تیراندازی کرده و سه را نفر را کشت و چند نفر دیگر را نیز مجروح کرده است.

  براساس گزارش پلیس فدرال آمریکا، عامل این تیراندازی شهروندی سعودی به نام محمد سعید الشمرانی ، دانشجوی نیروی هوای سعودی بود که با سلاح گرم سه تن از هم دوره های آمریکایی خود را به قتل رساند و خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه شرمن به ترامپ؛ به جای حمایت از سربازانمان از عربستان حمایت کرد

طعنه شرمن به ترامپ؛ به جای حمایت از سربازانمان از عربستان حمایت کرد